Sale!

Oregunian AR-15 Tee

Rated 4.46 out of 5 based on 13 customer ratings
(13 customer reviews)

$29.99 $24.95

Our most popular swag item to date! The Oregunian AR-15 2A (Second Amendment) tee has been a big hit. We’ve been selling out of most sizes every weekend that we attend a gun show and similar events. The front features our popular Oregunian logo with the AR-15 and the back has our OR2A logo and the Oregon State seal. 6.1oz pre-shrunk 100% cotton tee.

We regularly stock sizes S-3XL. Additional sizes may occasionally be in stock but are often available only on a backorder basis. Backorders are usually shipped within 2-3 weeks

FYI, the green version of these shirts run a little big, especially the medium & large options. Please keep this in mind when ordering. Per our TOS we are unable to offer returns or exchanges.

Clear
SKU: N/A Categories: ,

13 reviews for Oregunian AR-15 Tee

  1. Rated 5 out of 5

    Maritza Encinias (verified owner)

    Love your shirts.

  2. Rated 5 out of 5

    Scott Haddock (verified owner)

    It shrunk

    • OR2A Swag Shop

      Hello Scott,

      We appreciate the 5 star rating. The description says these are 100% cotton shirts and although they are pre-shrunk, there will be additional shrinkage over time and/or if the garment care instructions are not followed. This is common with all cotton tees.

  3. Rated 5 out of 5

    Troy Hahn (verified owner)

    Awesome delivery time

  4. Rated 5 out of 5

    Alan Hrabal (verified owner)

    Great design – a statement maker!

  5. Rated 2 out of 5

    Gabe Schomus (verified owner)

    Cool looking shirt, but horrible quality. Ripped on a seam after 2 washes.

    • OR2A Swag Shop

      Hi Gabe,

      Thank you for your review. Our website terms and receipts state that exchanges of defective merchandise is allowed. This is the first time we’ve heard from you about the issue. The shirt quality isn’t horrible but occasionally problems do occur. If you encounter any problems in the future, please use the contact page on our website to let us know about it so we can quickly take care of you. As far as this issue, we will reach out to you through email and/or phone and get a replacement out to you ASAP.

  6. Rated 3 out of 5

    Zach Peck (verified owner)

    Lots of shrinkage

    • OR2A Swag Shop

      Hello Zach.

      Sorry you’ve had this problem. As noted on the site, these shirts are 100% cotton and pre-shrunk. I have a closet full of these shirts and we experience little to no additional shrinkage when washed and dried per the garment instructions. “Lots of shrinkage” indicates the shirt was most likely dried on high multiple times. You may also choose to hang dry them which will not only save on the shrinkage but also prolong the life of the print.

  7. Rated 3 out of 5

    Desiree Chiaffino (verified owner)

    Same as above t shirt, print cracked and peeled.

    • OR2A Swag Shop

      Thank you for taking the time to write this review Desiree. I’m not sure what “Same as above” refers to as the review above yours is about shrinking and the one below is a 5 star rating. As mentioned in our terms, we will replace defective products but you haven’t contacted us to inform about the issue and/or request a replacement. Screen printed shirts have a lifespan. The will all crack and/or fade at some point especially if the garment care instructions are not followed. Drying on high for instance will impact the print as well as potential shrinkage. You ordered your shirt in December of 2016 and your review doesn’t indicate how long you owned it before the cracking and peeling occurred. We’ll reach out to you through email and/or phone to confirm your shipping address and get a replacement to you ASAP.

      Should you have any issues with our products in the future, please use the contact option on the bottom of the site to let us know so we can fix it.

  8. Rated 5 out of 5

    Cody Walker (verified owner)

    Favorite shirt!

  9. Rated 5 out of 5

    Ben Zagal-garcia (verified owner)

    I was informed by email there was a tiny hole in my shirt (I honestly barely even noticed) and that it was sent out but you guys noticed the hole and then decided to send me a brand new shirt free of charge. Not a lot of people or company’s would do that, earned my respect and my business for life

  10. Rated 5 out of 5

    Cortney Payton (verified owner)

    Great!

  11. Rated 5 out of 5

    Ben Atkeson (verified owner)

    Love the shirt. Love the fit. Love the style. Wearing it as this review is being typed.

  12. Rated 5 out of 5

    Tim Favilla (verified owner)

  13. Rated 5 out of 5

    Rebecca Scott (verified owner)

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may also like…